IQ
IQ
تقویت مغز 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان IQ و آدرس iq.20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنبال کردن رده پاه

( اینها صرفآ چند نشانه اند ولی شاید بکارتان بیاید )

این مقاله مبنای خوبی را در اختیارتان قرار میدهد

بی تردید اثره ردی که از پاه و کفش ها بر روی غبار – فرش – چمن و.. باقی میماند همانقدر میتواند شخصیت مسلم هر فرد را هویدا کند که شناسنامه . در واقع جای پاه های هر فرد کارت شناسایی اوست و به همان مقدار که اثر انگشت در شناسایی افراد موثر است رده پاه ها نیز به همان ترتیب .

به سادگی میتوان از طریق رده پا قد طرزه راه رفتن فاصله ی قدمها سایزه کفش و غیره را پی برد .اینکه چطور یک استنتاج گر حرفه ای میتواند از اثره رده پاه های بجا مانده سن و مذهب یک فرد را ثابت کند برای یک انسان عادی دور از ذهن تصور میشود اما در واقع این ردهای به ظاهر پیش و پا افتاده که ماموران آگاهی به سادگی از کنارش میگذرند جزئیات اصلی صحنه ی جرم هستند  وبا اندکی دقت میتوان به وسیله ی آنها حتی به رنگ پوست و جنسیت افراد نیز پی برد . مثلآ مسلمانان معمولآ انگشتانی صاف و پهن دراز و چهارگوش دارند و چون بیشتر صندل بپاه میکنند بین انگشتان شصت پاه و سایره انگشتان یک تمایز دیده میشود پس میتوان به صراحت گفت که اثر چنین رده پاه هایی مطعلق به یک فرده مسلمان است . فاصله ی رده پاه ها اینکه جای پای قدم اول تا قدم دوم نیز میتواند سن را به ما نشان دهد  به این ترتیب است که اگر جای قدمهای بجا مانده بیش از یک عرض پاه بود مسلمآ این قدمها مطعلق به یک جوان یا یک مرد در سن کمال است که توانسته بدون هیچ زحمتی گامهایی این چنین بلند بردارد .

و یا در واقع مردی که نسبت به قده خود پاه و قدمهای بزرگی داشته . و یا اینکه اگر کسی بتواند بدون هیچ تلاشی قدمی بطول 80 سانتی متر بردارد قاعدتآ نباید در خزان زندگی باشد .  مسلمآ یک کودک ویا یک پیرده نمیتواند صاحب این قدمها باشد زیرا کودکان دارای قدمهای ریزتری هستند و افراد مسن گامهای خود را به آرامی و با انحنای بیشتری برمیدارند . اما این گمان برای یک زن قد کوتاه که دارای پاه های کوچک و گامهای بلند است نیز صدق میکند که در این صورت ما میتوانیم از شکل رده بجا مانده به جنسیت او پی ببریم . شاید دچار تردید شویم که این گام مطعلق به یک کودک تخس و جلب است که در حال دویدن بوده که در آنصورت باید به رد توجه کنیم که رده غباره بجا مانده در کدام قسمت اثر بیشتر به چشم میخورد بدون شک در آن حالت درقسمت بالایی پاه اثره بیشتری مشاهده خواهیم کرد . از هر ده مورد در نه مورد میتوان قده آدمها را از روی طول قدمشان حدس زد . محاسبه ی ساده ایست ولی نیاز به بکار بردن اعداد و ارقام دارد. زن ها دارای پاههای ظزیف تری نسبت به مردان هستند و معمولا اثره رده بجا مانده ی کفشهای آنان در قسمت های بالایی و پائینی پاه بشتر به چشم میخورد و قالبآ اثره رده آنها بدلیل داشتن پاشنه ی کفش دو تیکست .

مچ پاه هفت استخوان دارد که همه ی آنها شکل نامنظمی دارند . این استخوانها شبیه استخوان های کف دست (کارپال) هستند . اما بطوره قابل توجهی از آنها بزرگتر میباشند و طوری تعقیره شکل یافته اند که قادرند وزن بدن را تحمل کنند . استخوان های کف پاه ( متاتارسال ) 5 عد هستند .اینها استخوانهای دراز و قاعده داری هستند که دارای یک تنه هستند . چون انگشت شصت پاه بزرگتر از سایره انگشتان است بنابراین در هنگام حرکت بر روی پنجه ها 71 درصده وزن بدن را تحمل میکند. معمولآ افرادی که دارای اظطراب زیادی هستند اینگونه راه میروند . معمولآ اثره چنین ردهایی بر روی خاک رسی نمناک بیشتر دیده میشود. ردهایی که عمیق باقی میمانند نشانه ی توقف به یک مدت قلیل است . گردو خاک همیشه حرفهای زیادی برای گفتن دارد با انسان حرف میزند . در حقیقت افزایش طول قدمها به نشانه ی تشدیده هیجان است . و در ردهایی که در آن  به وظوح  میتوان تمام وجه ی کفش را مشاهده کرد مطعلق به انواع پوتینهای ورنی است که دارای طرح های یکنواختی است .

موقعیکه استخوانهای پاه بهم مفصل شده باشند در آن دو قوس طولی و عرضی مشاهده میگردد . قوس طولی بطوره قابل توجهی در طرف داخلی پاه مشخص تر است . در مورده قوس عرضی نیز همینطور است . در واقع نصف یک قوس .

گاهی اوقات پیش می آید که چند جائل جنایتکاره مقلده ناشی در انجام ایفای نقش خود افراط میکنن تا صرفآ به وسیله ی یک ترفند کارگاه های زبده ی آگاهی را منحرف کنند اما این ترفند ها بیشتر موجب هدایت آنها به سمت مسیره صحیح تحقیق میگردد.  

اما با این حال هیچ چیز جای مدرک دسته اول را نمیگیرد..



نظرات شما عزیزان:

کوشا
ساعت14:21---1 اسفند 1391
یه چیز می خواستم بگم :‌
1- بعضی مطالب به نظرم آشنا بود و آن ها را در کتاب های (اتود در قرمز لاکی ) و (نشانه ی چهار) دیده ام . فکر کنم از آن جا گرفتید (تقریبا مطمانم) . خوب چرا منبعتان را نمینویسید ؟


کوشا
ساعت14:09---1 اسفند 1391
من اون قسمتو خوب متوجه نشدم :
اگر جای قدمهای بجا مانده بیش از یک عرض پاه بود مسلمآ این قدمها مطعلق به یک جوان یا یک مرد در سن کمال است که توانسته بدون هیچ زحمتی گامهایی این چنین بلند بردارد .
یه چیز دیگه : امروزه دیگه مسلمونا کفش صندل نمی پوشند که بشه فهمید طرف مسلمونه یا نیست .
مردم ایران مسلمونند ولی همه ی آن ها که صندل نمی پوشند !
کفش های اسپورت می پوشند و ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:دنبال کردن رده پاه, ] [ 13:42 ] [ Nima ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ هدفش افزایش قدرت ذهنی شماست!!!
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 38613
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

???? ?? ??



?
?
?
  • مطالب علمی
  • بازمانده